Linaduygu06 Kızıma çok fazla hediye geldiği için 1 2 defa giydi hepsi düzenli temiz kullanılmış yıkandı kırışık olmasının sebebi ütülemedim yıkadım kuruttum ilgilenen olursa ankaradayım https://resmim.net/i/ADsPK https://resmim.net/i/AD5CW https://resmim.net/i/AD7bQ https://resmim.net/i/ADR1h https://resmim.net/i/AD4DM https://resmim.net/i/ADtu3 https://resmim.net/i/ADxvq https://resmim.net/i/ADQ37 https://resmim.net/i/ADVtH https://resmim.net/i/AD6pc https://resmim.net/i/ADhCR https://resmim.net/i/ADA5j https://resmim.net/i/ADIPn https://resmim.net/i/ADLDy https://resmim.net/i/ADPeD https://resmim.net/i/ADnuI
Linaduygu06 Leylaa_ pembe kulaklı tulum sadece yıkandı hiç giyilmedi diğeri bi iki defa giyildi ikisi 50 TL
Gazel Linaduygu06 pembe kulaklı olanı beğendim daha büyük duruyor kızım 4 aylık ama hiç bir 4 aylık kıyafeti olmuyor boyu 62 cm kilosu 9 kilo olur mu sizce
Linaduygu06 Gazel olmaz maalesef benimde kızım öyle olduğu için olmadı oyuzden size bunun teminatını veremem 🙏🏻