elifmom2 öncelikle sağlıkla büyütün bebeğinizi.
Eğer 3 ay kalacaksınız pıseti götürün. Bizde 3 aydır farklı şehirdeyiz. Gelirken 3 aylıktı, dönerken 6 olacak. Bende puseti aldım. Uçak işi şöyle, bebek arabasını kapıya kadar getirebiliyorsunuz.orda görevliler size büyük poşet veriyor ona yerleştirip götürüyorlar. İnerkende aynı şekilde getiriyorlar kapıya kadar.