GBGE kızımın göbeği bi kaç gündür böyle 16 günlüğüz 5. Gün göbeği düştü kıyafetlerde görüyorum sizce normal mi korkuyorum doktora gitmelimiyim?
Kadirhan GBGE resim açılmadı oglumun göbekten o kadar çok çektim ki bazen göbek düştükten sonra 10gun kadar akıntı normal diyolar ama benimki 7ay akıntı şeklinde aktı doktora götürmekte fayda var akimti devqm ederse gobek yakılıyor bir çubuk degdiriyor hemen muayene ederken
Deleted12 GBGE bir kaç gündür kanıyormuş beklemen hata zaten. Önce doktor sonra başka alternatif. Sen önce buraya sorma sormuşsun.
HatunKisisi GBGE bizimde öyleydi K vitamini eksikliği demişti doktorumuz yakıyorlar bi işlemle ve K vitamini uyguluyorlar doktora gitmelisiniz
GBGE Deleted12 doktora gittim çok kanamadığı sürece sıkıntı yok dedi ama ilk anne olduğum için insan korkuyor yaşayan bilen tecrübeli annelere sormak istedim yargılamanıza gerek yok
Caydanlik Bizim düştükten 15 gün sonra ya kadar damla damla kanamaya devam etti. Doktor 5 gün arayla 2 doz k vitamini yaptı. Bir kaç gün daha kanadı. Eğer gecmeseydi çocuk cerrahına gidecektik ama geçti şükür. Sizde ihmal etmeyip götürün lütfen 🌻🌻
Deleted12 GBGE doktora gitmeme gerke var mı demissin yani doktora gitmedim gibi aksettirmissin ben ne yapayım bende ilk anneligim ama neyin ne olduğunu biliyoruz az çok. Geçmiş olsun.
G1akbas GBGE bizdede akıntı olmuştu Dr götürdüm göbek deliği tam kapanmamış doktor birşey sürdü içine düzeldi vakit kaybetmeden götürün doktora
Wastermellon14 GBGE evet doktora kesinlikle gitmelisiniz kızımda da vardı bu durum bi iğnesi var o yapıldı sonra düzeldi. Nacizane gidin derim ciddi bi durum bu ama endişelenmeyin doktor görsün.. 💐 geçmiş olsun🙏
Btl008 GBGE doktora gösterseniz iyi olur bence bizimde olmuştu sadece bir defa oldu fakat doktorumuz bir ilaçla tampon yapmamızı söylemişti öyle durdu sanırım