Muhasebeciana Mom622626 valla imkanim olsa temelli gider yurtdisinda yasarim burda artik dogru duzgun bir gelecek yok keske oyle bir sansimiz olsada herkesi birakir kocam kizim ucumuz gitmek isterdim
Mom622626 Mom0976 vakalar yükseliyor ya o bakımdan ama bir taraftanda yine tüm kış evlere kapanırsak 😭😭.
Mom622626 Demiralpinannesii vaka sayısı korkutuyor ama bi taraftanda kışın yine evdeyiz diyorum hazır imkan varken gideyim.
Deletedmom78654 Mom622626 gitmek için çok sebep bar tatil sonuçta , ama gitmemek için hiç sebep yok bence
Bulutbey Mom622626 iki aşımı da oldum. Maskemin takılı olduğuna da dikkat ettikten sonra olacaksam markete gidince de olurum.
Mom622626 Bulutbey bende iki aşımı oldum, doğru diyorsunuz evde oturanada geliyor. Bu sene sadece bir hafta tatil yaptım onun dışında koca yazı evde geçirdim. Korona psikolojisinden kurtulamıyorum ya.