Neslihanbew Birminik_annesi bizim rota aşımız vardı 3 ayda başka hatırlayamadım var sa da ama sağlık ocağı özel aşı içim çağırmaz rota özel aşı devlet aşısı var demekki
zynn Birminik_annesi 3. Ayda boy kilo bakmak için çağırıyorlar. Ama eğer rota aşısı yaptıracaksanız onu da yaptırabilirsiniz
Hly92 Birminik_annesi Tabi ki önemli durumunuz varsa yaptırmanızı öneririm bende oğluma yaptırdım 2 doz halinde uygulanıyor 3. Ve 5. Aylar da kanda ishal aşısı rota aşısı yapılması gereken bir aşı bana göre
Alpbeybi Birminik_annesi yaptırdım. Önemli bence, kanlı ishal yapıyor bu hastalık özellikle mevsim geçişlerinde salgın oluyor ve çok bebek duyuyorum hastaneye yatan vs.