sürekli emmek istiyor teyzeleri. Tabiki emzirmek güzel ama çok bunaldım artık. Sabah akşam hatta bütün gece memede. Her şekil idare ediyorum ama gece çok zorlanır oldum artık. Taş çatlasa 2 saat uyuyabiliyorum çok yoruldum artık. Uyumadan önce iyice doyuruyorum da ama o meme için illa uyanıcak. Bir yerde yanlış mı yapıyorum bilmiyorum. İlk oğlum emmemişti mama istemişti böyle zorluklar çekmedim. Gece daha uzun uyuyabilmesi için ne yapabilirim? Lütfen bilen biri yardımcı olabilir mi 😕