SuperrMom Ceylan123 doktorum bAna sma mamasını önermişti mahallemizdeki eczaneye sordum hangisi daha iyidir diye bana söylediği bebek hangi manayı severek yerse en iyisi o dur demişti. Mecbur diğerlerini de sevdiği tadı bulana kadar denemenizi öneririm yine de doktorunuza sorun tAbiki.
SuperrMom Ceylan123 ayrıca size instagramda @mühendisoğlu diye bir beyefendi var onu takibe almanızı öneririm neden bu mamaları önerdiğimi de görmüş olursunuz en azından birazda olsa yardımcı olmak istedim.
Ceylan123 SuperrMom bblc goldu yyrdu hc skintimiz yoktu ama kbiz olyrdu dye dgstim muhedisinoglunu da tkiptyim tesekkur ederim
Linakaya Ceylan123 hipp kullanıyorum hergun yapıyor kakasını ama fiyatı 54 tl uygun olarakta similaç en güzeli içerik olarak
Uzaymekiii Ceylan123 biz hipp combiotic alıyorduk mama kullandığı dönemde anne sütüne en yakın mama içeriği o olduğu için. Sonra bi ara golden goat almıştık çocuk kabız oldu ağlaya ağlaya yaptı kakasını dedimki yaramadı bu mama meğerse mama değişikliğinde olabiliyormuş öyle durumlar. Günde 3 kez veriyordum mamasını 2 öğün hipp 1 öğün golden goat olarak devam ettik hiçbi sorun da yaşamadık ek gıdaya geçerken mamayı da bıraktık şimdi regl dönemlerimde sütüm azaldığı için geceleri ayda 1 hafta takviye yapıyorum yine hipp kullanıyorum ama bu kez hipp organik olanını. Kızımın reflüsü olduğu için ilk aylar combiotic kullanmıştık şimdi büyüdüğü için gerek kalmadı😌
Melikeakiner [bilinmeyen] Aptamilin yeni çıkan geliştirilmiş formülü olan maması var. Çok iyi gaz kabızlık yapmıyor sindirimi daha rahat. Bebelacda şeker yok canım ablam kullanıyor, olsa paket üzerine yazmak zorundalar yoksa bakanlık onaylamıyor.