Hanımlar oğluma tuvalet eğitimi vermiştim herşey yolundayken bı ara kabız oldu ve 3 gün boyunca kaka yapamadı bende fitil koydum çok zor bı şekilde yapmıştı ama 1 aydır kak tutuyor ve çok zor yapıyor bende bı kaç defa kızdım çünkü banada çok dert oldu şimdide cumadan beri yapmıyor nasıl çözebiliriz bunu ben çok zor durumdayım bnde daraldim artık kızmak istemiyorum ama elimde de değil artık bide 6 aylık bebeğim var