sincapinannesi Bence kardeşlik çok güzel bir nimet.. büyüdükçe o çocuk da kardeş isteyecek .. bence düşünceniz güzel.. güzel bir işiniz varsa ikisi art Arda büyür .. annelerimiz nasıl büyütmüş çoğumuzun kardeşlerle arası yakın..
Mlkko Alperenm bir daha iş bırakmamak için çocuk yapmak ya da sırf kardeşi olsun diye çocuk yapmak doğacak çocuğa haksızlık bence. Eğer gerçekten istiyorsanız yapın yapmış olmak için yapmayın