Merhaba canım kadınlar. Eşim de ben de öğretmeniz. Ben tüm gün çalışıyorum, eşim yarım gün öğlenci. Ben de okuldan 15:30da çıkmış oluyorum. Öğlene kadar eşim bakıyor oğlumuza, en erken 13:00 en geç 14:00 da üst kat komşumuza bırakıyor. Abla çok iyi sağolsun içim çok rahat ona bırakırken,iki tane çocuğu var çocukları da çok aklı basinda okuldan gelince oğlumla ilgileniyorlar, oyun oynuyorlar. En geç 16:00da evde oluyorum 😌 4 gün okulda oluyorum ablaya 3 gün bırakıyoruz toplamda 2,5 saat kalıyor yani. Ben ücret olarak 600 demiştim abla kabul etti ama sanki bişey diyemedi diye hissettim. 700 vermeyi düşünüyorum. Bu şartlarda bu ücret iyi mi sizce?