2girlsmom kefirin icine meyve katabilirsiniz sıkıntı olmaz.ıhlamurun icine Elma doğrayıp kaynatın icine keciboynuzu özü koyup karıştırın icirin.birde bogazi ivin 1 turk kahvesi fincanı kadar su cezveye koyun kaynasin icine cevizin zarindan 5 6 adet atıp ocagi kapatın 5 dk falan demlensin sabah aksam icirin. Keçiboynuzu özünü de hergun bir tatli kaşığı yedirmenizi tavsiye ederim.hem kan değerleri icin iyi geliyor, hemde bağışıklığa destek.ama alirken içeriğini okuyun sadece meyveden üretilmiş olması gerekiyor,diğerleri şekeri bastırıp yapıyor oda zaten işe yaramıyor.ben tudap markasını kullaniyorum 2 senedir 2 çocuğuma cokta memnunum.ha birde bol bol sarımsaklı yoğurtlu şeyler yapın yedirin.