Kızlar merhabalar 22 eylül 2020 ‘ de doğum yaptım doğumdan 3.5 ay sonra adet olmaya başladım ve 6 ay emzirebildim . Olmaya başladıktan sonra gayet düzenli gidiyordu son 2 aydır 15 gün gecikmeli oldum bu ayda 2 gün geçti gelen giden yok aranızda böyle birşey yaşayan varmı