Justmomy Bebeğimin doğum günü için Alcam ama ismi çok uzun çok pahalı oluyo kendi alıp yapan var mı birisi geçen kırtasiyeden alıp yaptım demişti. Nasıl yapılıyo nereden alınıyo bu asetat da çok pahalı