Merhaba arkadaşlar bebeğim 2600 kilo ile erken doğdu biraz sezaryen oldu ve sütüm de hemen gelmedi göğüs ucum da yoktu o yüzden mama verdik ve elektrikli pompa aldık sağıp veriyorum asla emziremedim hala da
Şöyle ki bebeğim 1 ayda 4100 falan oldu çok mu fazla kilo almış mama + anne sütü olarak ilerliyorum
Sizce fazla mı bu kilosu yoksa normale mi döndü ancak
Eşim çocuğu obez yapacaksın diyip duruyor ama 3 saatte bir veriyorum aslında 90 cc mama oluyor sütüm de ne kadar çıkarsa bir beslemede mama bir beslemede süt şeklinde