cicekbahcem yigitinanneesii tamam o zaman sıkıntı yoktur, benimki de ağu demiyor üç kez dedi bıraktı 😔
Gozde_alparslan yigitinanneesii erken daha benimki üçüncü ayda yaptı ben elli günlükken göz kontrolüne götürüldü bana da yapması gerek dedi çok taktm ağladım ama sonra şükür yapmaya başladı
yigitinanneesii Yazannesi1 zeka kartları oyun halısı vs var canım onları gösteriyorum, tv izleyemiyorum arkası dönük oluyor kucağımdayken ara ara bakıyor sadece
Yazannesi1 yigitinanneesii yok açmıyorum zaten tv alışkanlığım yok size yorum yapınca sabah düşündüm 🤣🙈 okul bitti işe başladım zaman kalmıyordu işten sonra evlendim evlendikten hemen sonra yurt dışına geldik ve çalışmaya başladım o yüzden tv hiç açılmıyor 🤷🏻♀️
yigitinanneesii Yazannesi1 evde işler bittikten sonra can sıkıntısına açıyorum bende, ama bebiş beşikte oluyor tabi. Ana kucağında oynuyoruz tv arkasını dönük oluyor. Bundan sonra daha dikkat ederim tabi çok sağolun ☺️
cicekbahcem yigitinanneesii inşallah o günleri de görürüz,sen içini ferah tut dualarımdasiniz, Allah’ım hiç bir anneyi evladı ile sınamasin