Merhaba kızlar bebegımın yuzu daha dogrusu yanaklarında bı aya yakın boyle sivilce gbı nokta nokta seyler vardı sıcaktan oldu dıe dusunuyodum hala gecmedı doktora sordum fotoğrafını atıp alerjık egzama oldugunu sureklı nemlendrmemı soyledı. Sızlerınde basına gelen varmı geldıyse ne yaptınız 🙄