Kızlar ya bişi sorucam tam 3 aylık dolduğunda muayene de 6355 gr geldi oğlum ama doktor biraz az dedi kilosu sınırdaymış, 3600 doğmuştu, günlük 20 ile 50 gr arası alması lazımmış bizimki 24 grm mı ne almış hatırlamıyorum, 40 ından öncede bazen yapardı Biraz emerdi sonra ağlayıp bırakırdı ama gaz değil eminim ayaklarını çekmiyor ıkınmıyo tazyikli değil 5 dk emerdi ağlayıp bırakırdı kendini geri çekerdi hatta bırak beni dermiş gibi ama yatağına koyup uyutcağım zaman hiç bişi yokmuş gibi uyurdu neyse bunu Bi kaç gündür sık yapıyo ya 5 dk bazen bazende 5 dk olmadan emer bırakır ağlıyo uyutsam susucak ama kucağıma alıp dikkatini değiştirirsem susuyor susmuyorsa uyutmayı deneyince o zaman susuyor, ya anlamadım gitti hemen doyarmı ki anlamış değilim ama 2 aylıkken de böyle yapardı neyse saatte 1 bazen 2 saatte emzirmeye çalışıyorum 5 dk az emdiği için içime sinmiyor akşam derin uykuya geçiş yaptığında böyle yapmıyo ama Bi 10 dk güzel emiyo zaten uykuya dalıyor o sıra, az emdiği için mi kilo almıyor ya, bide sütüm güzel sıktığımda bir damla değil de birkaç yerden damla damla akıyo yani