Ah ah ben de neler çektim ilk günler çok iyi anlıyorum. Garmestan pomat, zeytinyağı, kendi sütünü sür, memelerin açıkta gez hava alsın sürekli, şu aşamada kapatma. Bir dr sudokrem de işe yarıyor. Çörek otunu biraz zeytinyağına koydum, onu sürdüm ben. Hangisi işe yaradı bilmiyorum ama geçti büyük çoğunlukla