Hanımlar merhaba,
Bugün tam bi aylık anneyim
Emzirme sürecimiz göğüs yaralarım yüzünden inişli çıkışlı geçti en azından benim için
Son bş haftadır daha iyiydik bebişle, dün gece yarası daha çok olan gögsüme bi ağrı geldi belli bi kısmınada dokununca acıyor :( benim göğüs yaram biraz açık yara gibi oldu
Göğsüm şiş ve dolu değil sağıyorum da mastit olmayayım diye
Acaba orada ki yaradan enfeksiyon mu kaptım bu durumu yaşayan var mı :( doktora gidicem yarın