Kizim iki gündür hasta herkesin derdi kendine ağırdır elbet. Kizim yemiyor içmiyor uyuyamıyor. İlacını iciremiyorum. Mecburen serum takıldı 2 3 saat hastanede elini bükerek tuttun serum gitmiyor diye. Kizim istediği gibi hareket edemiyor diye çok ağladı. Her sesten gelenden gidenden babasından bile korktu. Aklıma Arel bebek ve annesi geldi her attığım adımda. O kadın nasıl dayanıyor. Arel bebek herseye rağmen ne güzel gülüyor.
Biz her ay düzenli bağış yapıyoruz Arel için. Lütfen postumu okuyan olursa en azından bir SMS le destek olabilir mi ? Tedaviye cok yaklaştılar. Lütfen destek olalım. 