Babygirl2021 Bebeğim 3 aylık. Kendi kendine dönmeye başladı, uyurkende yapıyor. Gece ben de uyurken dönerse diye çok korkuyorum, nasıl baş ediliyor bu durumla? Yüz üstü dönüyor bayağı.
irva Babygirl2021 Kendini kurtarabilecek durumda sorun yok.Oğlumda dönmeye başladığında hiç ellemedim.😊 Kendi kendini kurtarıyor baktım dokunmadım öyle rahat uyuyor diye.
Mom62636362 Babygirl2021 gece birkaç defa kontrol etmeyi ihmal etmeyin, siz de zamanla emin olmaya başladığınızds kontrol etme ihtiyacı hissetmeyeceksiniz. Ben de çok korkuyordum ama bir arkadaşım aynen böyle söyledi, zamanla alışırsın dedi ☺️ şimdi döne döne uyuyorlar
Daphnemom Kendini kurtarıyor ☺️ bizimkinin döne döne yatmayı sevme hevesinden 8 aylıkken oda ayırdık sepetten Montessori yatapına geçti 9 ay 17 günlük döne döne uyuyo hala
Berra01 Daphnemom merhaba bende montessori yatak almayı düşünüyorum ama ondan da düşer diye korkuyorum çıkmaya çalışmıyor mu
Asel1132 Daphnemom benim kızm da 8 aylık odayı ayırdık çok döndüğü icin yerde yatrıyorum. Montesori yatağı var ama bir kısmı açık olduğu için korkuyorum düşer diye . Sizin de öyle mi
bilgemira Babygirl2021 emin ol en kucuk kişirtisinda uyanirsin ben de korkuyordum ama durum öyle olmuyor kendini kurtabilir ve nefes alacak durumda yatar arada kontrol edersin bazen yuz üstü yatir kendi rahat eder
Daphnemom Asel1132 benimki de öyle önce Montessori yatağı ters çevirip kullandım o açıklık duvara geldi yani. Şimdi de düze çevirip o açıklığa e bebekten yatak korumalığı aldım sorun olmuyo. Ayağa kalksa da atmıyo kendini aşağı
Asel1132 Berra01 henüz kapatmadık ama eşim mobilyacıda aynı şekilde büyük bir bariyer yaptıracak İlerde biraz büyüdümü kalkacak çünkü düşme olasılığı yüksek . Yatak koruyucu bariyer aldık ebebekte ama olmadı . En iyisi yaptırmak
Deleted12 Babygirl2021 önüne engel koy yastık gini. Benim oğlumda dönerdi ama uyurken dönmezdi o zamanlar. Her iki tarafima da yastık köy dönemez.