Oglummmmm aşılarını ben sağlık ocağında yaptırdığım için onlar bebeklerin doğum tarihlerine göre değilde toplu olarak o sağlık ocağında aşı olacak bebeklere aynı günü veriyorlar, çünkü toplu açılıyormuş aşılar bozulmasın diye bi günde yapıyolarmış hepsini, rotayıda 2.ay aşılarının üstünden 28 gün geçtikten sonra yaptırabilirsin demişti hemşiremiz, öyle yaptırdım ve herhangi bir sorun yaşamadım, şükürler olsun🙏🏼