Habibe08 canim üst kismindaysa fıtık olabilir bizim de hayalarinda vardi sağ tarafta şişlik ultrasonda baktirdik su bezesi var dediler simdi t3davisini uyguluyoruz gecti şükür kalça çirkinliği icin ultrason cektirmediyseniz beraber isteyin doktorunuzdan ona da baksınlar