ozlemtemel hep 10 güne kadar yapmaması normal dediler anne sütü alouorsa ama bizim hiç öyle olmadı 2 gün yapmasın 3. Gün kriz oldu karın ağrısı ağlama vs. Saf asitsiz zeytinyağı verdim ben 2 saat içerisinde yapıyorsu 1 çay kaşığı yapmazsa 2 saat sonra bi yarım kaşık daha verdim. Bunun yanında eğer zeytinyağınız asitli ise cezvede biraz kızdırıp soğuttuktan sonra verebilirsiniz yağı yakmamaya dikkat edersek sorun olmaz 😉 bunun dışında sizi emiyorsa sadece kabak ıspanak ıhlamur kayısı kurı incir gibi besinler tüketirseniz bebeğinizede etkisi olumlu olucaktır. Mama alıyorsanızda içerisine herhangi bi iki öğünün zeytinyağı ilave edebilirsiniz. Ya da sonrasında yukarıda bahsettiğim gibide verebilirsiniz. Geçmiş olsun canım 🥰