Kizlar bebegim 8 ay 8 günlük 2 aydir gece 4-5 gibi kalkar oyun ister 1 saat boyunca tepinir zar zor uyur 1 saat sonra tekrar kalkar gece uykusuna 8 bucukta geçer. Ama artik cok yıprandım yataktan cikarmamaya calisiyorum uyusun diye bu sefer de tepiniyor babasinin kafasina falan cikiyor emekleyerek geziyor yatagin icinde o saate kadar zaten kac defa kalkip emmis oluyor gece mamasi verip yatiriyorum ac olma ihtimali de yok. Uyanmamasi icin ne yapmam lazim? Kendi kendine uykuya dalar ayakta sallama vs yapmıyorum 😥