Merhaba canım anneler 🌸
Bir gün evvel öğleden sonra hafif ateşlenmişti kızım doktoruyla iletişimdeydik.Dün sabah doktoru görmek istedi bir kaç ilaç verdi hatta.Akşamına arabada gezdirirken uyudu sonrası çok korkuttu beni.bir anda ateşi yükseldi direk hastaneye getirdim ki şansa nöbetçi doktor takipli doktorumuz çıktı yatış verdiler tahliller vs kanda enfeksiyon varmış.bir damar yolu için 6 delik açtılar ellerine ayaklarına kıyameti kopardı canım kızım çok canı yandı çok ağladı hala sıçrıyo dünden beri😢🥺 salgın varmış ateş kusma ishal belirtili,hastane çocuk kaynıyor benzer şikayetlerle.Sizlerden ricam canım anneler kızımın ateşi düşmüyor naparsak yapalım şuan dualarınızda bize yer verirmisiniz 🙏🏻 Dünya kızımın adı🌸 okuyanlardan Allah razı olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻