Hasret67 Kızım 27 aylık 2 gecedir sürekli gözleri kapalı bir şekilde ağlıyor anlam veremiyorum ne yapmalıyım aynı durumda olan var mı
hyt_50 Hasret67 Korkutuyor olabilirler benim kızımda 4 aylık aynı uykusunda ağlıyor ben uyutmadan üstüne süre okuyorum sonra uyuttuyorum ama ginede korkuyor korku muskası yazdırcaz
Waffle Hasret67 bazen benim kızımda ağlıyor uykusunda çok üzülüyorum o kadar içli ağlıyor ki 😞 ama sebebini bilemiyorum rüyasında gördüğü şeyden dolayı ağlıyorlar sanırım
Uykusuzanne2606 Hasret67 Ben yazdım sandım. Resmen benim kızımda öyle. Doktor arayışındayım bende. Bir çare bulamadım.
Hasret67 hyt_50 en korktuğum şey umarım öyle bişi yoktur korkutmuyorlardır inşallah tüm gece inanın ağladı durdu. İnşallah devam etmez böyle
Uykusuzanne2606 Elimden geldiği kadar dua okuyorum. Ama artık tıbbi bir sorun mu var diye düşünüyorum.
Uykusuzanne2606 Hasret67 2 günden önce öyle değildiyse hasta olucaktın yada diş çıkaracaktır. Kızım bazen gerçekten diş çıkardığı dönemde ve hasta olucağı zaman çok uyanıyor. Ama benim kızım dönem dönemde çok kalkıyor sebepsiz ağlayabiliyor.
Hasret67 Uykusuzanne2606 şuan kök dişlerini çıkartıyor sanırım o yüzden olabilir 2 gün devam etti 3. Gün ağlamadı çok şükür 🤲🤲