Gazel 3 aylıkken hiç uyandırmazdım kızımı, akşam 10da yatar sabah 10a kadar deliksiz uyurdu, doktor da uyandırmamamı söyledi kilo alımı gayet iyiydi , şimdi 2. Kızımın 40ı çıktı onu da aynı şekilde ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum. Uyku da beslenme kadar önemli, kilo alımı iyiyse uyandırmayın