mevamom sakın sakın canım kesme benim oğlumda 3 ay 10 günlük.Memeye gelince ağlama ağzına almama ağzına alsa bile ittirme atma durumu vardı aç olduğu halde yapıyordu bunu.Sütüm mü gelmiyor acaba dedim baktım geliyor anladım bu bi tür meme reddi gibi bir şeydi pes etmedim kucağıma aldım hoplaya zıplaya geze geze emzirdim , yatarak emzirdim öyle gitti birkaç gün sonra geçti.Bir de memeyi vermek için çok acıkmasını beklemedim uyanınca ya da en sakin huzurlu olduğu anlarda verdim.Sabır sadece sabır pes etmeyin bebeğinizin buna ihtiyacı var bikaç güne geçer Allah’ın izniyle 🤗💕