Bizde yeni geçirdik karantinamiz son günü bugün . Bebeğime bulasmadi . Bebeğim 40 günlük bu arada. Çift maske dezenfektan fln emzirdim . Ağzımdan uyurken bile maskeyi hiç çıkarmadım ilk bir hafta. Emziriyorsanız bol bol emzirin. Propolis gibi şeyler 1 yaştan önce önerilmiyor diye biliyorum Dr. Danışmadan vermeyin. Korkmayın çok zor bı süreç oldu benim için gerçekten. Ama bol emzirdim burnunu açık tuttum sürekli hırıltı varsa otribebe ile temizledim yapabildiklerim bunlardi. Bende bol vitaminli bu dönemi atlattım. Koku tat gelmedi bı oda gelir ins.