Elem27 Muhtemelen gaz sancısı vardır. Biz gaz donemindeyken ben masaj ve bagirsaklari calissin diye hareketler yapiyordum bacaklarini ileri geri itme, yukarı kaldırma gibi o zaman çok rahatlıyordu, ılık banyo yaptırmak ve karnına ılık havlu uygulaması da iyi geliyordu. Eğer kabızsa da bu şekilde daha rahat yapabilir kakasını. Gaz dönemi zor ama geçiyor🙏🏻 Çok geçmiş olsun🌸