Merhaba
bebeğim 9 buçuk aylık. hiç bir şekilde mana yedirtmiyorum birçok markayı denedim yok olmuyor. 7-8 aylığa kadar aptamil ile beslendi 1 buçuk aydır yediremiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Sütüm yetersiz kalıyor. (Gece için söylüyorum gündüz ek gıda alıyor zaten ) emmek için uyanıyor gece ara ara ama 2-3 uyanmadan sonra artık süt namına birşey kalmıyor öyle olunca sinirlenip ağlamaya başlıyor mamayı da yemiyor gecelerimiz eziyete dönüştü ikimiz içinde. Bunu nasıl aşabiliriz bir fikri olan söylesin Allah rızası için? Diş atağında tüm huyu bozuldu çocuğun. Gece 1 kez kalkan çocuk şimdi defalarca uyanıyor ve doyuramadığım için geri yaptıramıyorum. Psikolojim alt üst oldu artık bu yetersizlik hissinden.. Nasıl yedirebilirim bu mamayı?