Anneler merhaba. Özellikle oğlum süre olarak az emdiğinde sağ mememde tomurcuk gibi şişlik oluyordu. Bugün mememin üst kısmı çok ağrıyor. Sağıp sütü daha da arttırmak istemiyorum ama ağrıdan duramıyorum ve mastit olmak istemiyorum. Şu an mecbur sağıyorum. Benim gibi olup çözüm bulan var mı? Sanırım sütten kesme dönemleri de bunu yaşayan oluyormuş.