Kızlar bebeğim tam 2 aylık oldu bugün ve gaz sancıları var o yüzden çok ağlayan bir bebek kaynanam ne zamn ağlarken girse hu çocuk ac ondan ağlıyor diyip duruyor bugün gorumcemler gittik yarim saat kadar bir yol arabadaysa çok ağladı memede susturdum bazen memede bile susmayınca süt gelmiyor ondan ağlıyor dedi artık gazdan ziyada birde sürüm gelmiyor ondanda mi ağlıyor diye bnde düşünmeye başladım çünkü sürekli söylediği icin ama bilemiyorum tabi göğsüm dolu dolu değil kendim sikincada küçük damla şeklinde geliyor sizcede az midir ya sizinkiler nasıl bi yardımcı olur musunuz