mihrosum Resmen sabah oldu. Bir kac gecedir boyle. 2de uyanıyor uyumuyor. Bende ısrarla mama vermiyorum ama sabah oldu
tugraninannesi1 mihrosum acıktığı için uyanıyordur emin olun.benim bebeğim de 21 aylık aynı durumları yaşadım.Gün içinde çok yiyince gece uyanmıyor uyanırsa da önce bay bay night damla veriyorum sonra 150 cc mama veriyorum uyuyor.Sizde öyle deneyin bence
Astalavistaaa Ahhhh ahhh. 2 hafta oldu gece uykusu nedir unuttum. Diş döneminde ben de bittim kızım da. Özellikle aynı saatlerde, saatlerce uyanık kalıyor. Saat 2 buçuktan beri ayaktayız sallıyorum ama çok huysuz. En son yine bay bay night damlaya başlicam😓
mihrosum Astalavistaaa son azılar ı mi cıkardı canım. Valla ortada dıs yok. Bızım son 4 azı dısı kaldı ama gece 2 de uyandı geride uyumak istemiyor
Muze121 Astalavistaaa bay bay naytı kaça aylıkken kullanılıyor benim oglum da 11 aylık geceleri hiç uyumuyor sabaha kadar
Emirike Ben de tükendim her saat 2 gibi uyanır sabaha kadar bir türlü uyumaz.. arka diş kabusuyl yaşıyoruz malesf
mihrosum Emirike azı mı canım. Ama aglama yoj bizde 2de uyanıyor konusuyor sanki 40msaat uyutmus gıbı
Astalavistaaa Muze121 1 yaş üstü olduğu için doktorum kullanmama izin verdi ama 1 yaş altı için fikrim yok. Doktorunuza danışın isterseniz.