Geçmiş olsun . Yanma ,batma hissi el ve ayaklarda oluyor neropati rahatsızlığında . Kesin tanıyi Dr verir ,ben tahminde bulundum. Sinir hasarına bağlı sinir kaybı yani . Neroloji bölümü bakıyor .
Kalp damarla da ilgili olabilir ? En basitinden vitamin minaral eksikliğine bGli da olabilir