Esselmain Bakteriyel menenjit aşırı tehlikeli bir hastalık. Yani aşının mutlaka olması gerekiyor. Bu bağlamdada mantıken devlet kapsamında olması gerekiyor. Hadi siz, biz bir şekilde buluyoruz, ödüyoruz. Ya hiç geçinemeyen insan var. Çok üzülüyorum ve kızıyorum!