Merhaba 40 günlük bebeğimin kolik olmayan ama gece huzursuz eden gaz sancıları vardı. Bugüne kadar zinco metsil idare ettim fena değillerdi ama burda çok görüp bi umut belki bitirir gazını diye bio gaia ve nurse harveys alıp başladım dün. Nurse harveysi sabah aksam 3 kere verdim 3 ündede bebeğim daha çok kıvrandı ıkınıp durdu. Kabızlığımızda var. Bu damlayı kullanıp böyle ters etki gören var mı aranızda. Bırakmalı mıyım yoksa düzenli kullanımda bu sıkıntılarımız geçebilir mi