Kreşe iki aydır gidiyor 23 aylık kızım ve iki aydır ağlayarak giriyor. Bazen ağlamasın diye giriyorum onunla sonra farketmeden ayrılıyorum. Vedalaşarak ayrilamadim. Acaba kresini mi değiştirsem.Sizden ayrılırken yapıyor diyor öğretmeni. Ama bilemiyorum. Ne yapmalıyım