Merhaba arkadaşlar 8 aylık bi oğlum var az önce uyuttum yerine yatırdım ve ara ara uykusunda ağladı sustu sonra inler gibi oldu geri uyudu 2-3 dk sonra felaket bi çığlık attı ve hiçbir şekilde susturamadim bütün duaları okudum ama o sadece çığlık çığlığa agliyodu baya bı sure ağladı sonra göğsüme yatırdım dua okuyarak salladım ve geri uyudu 😔 sizce neden olabilir yada bi durumu yaşayan var mı cevaplarsaniz sevinirim 😔