Merhabalar,bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olacak.yaklaşık 1 haftadır falan ishal.son 2 gündür daha da arttı.10 kez kakasını yapıyo nerdeyse.dün doktora gitrik biogaia damla verdi.ama hiç fayda etmedi.gaita tahlili yaptırdık ama henüz sonucu da çıkmadı.bi öneriniz var mı anneler ne yapabilirim?
Bu arada sürekli kaka yaptığından galiba sadece 200 gram almış 🤔