94z-20u elcn4139 evet canım patikliler gece için artık rahat olmaz istemsiz bacaklarını çaprazlıyorlar grrilirken esnerken rahat olsun
antropologanne elcn4139 Tulum giydirince üzerini örtemeyeceksiniz. Soĝukda öyle yatamaz ki. Hasta olur. Bu yüzden tulum kullanın yorgan niyetine. Hem üzerini açamaz hem sıcak tutar hem de sizin kafanız rahat eder. Uyku tulumu diye aratınca çıkıyor zaten.
66ays elcn4139 ben lc waikikiden yünlü tulum. Aldım benim bebiş üstünü çok açıyor korkuyorum birde yorganın altına girer sürüne sürüne boğulur diye tulum giydiriyorum