babyandmom1 benimki de aynı öyleydi koyduğum anda uyanıyordu emerek uyumak isteyen bir bebek, emzik olarak beni kullanıyordu gündüz o yatınca bende yanına yatıyordum başka türlü uyumuyordu ve gece geç saate kadar oynayıp öğlene kadar yatmak istiyordu 😀 1 yaşından sonra gündüz uykusunu azalttım saat 5 ten sonra uyutmayınca gece biraz daha erken uyumaya başladı