Kızlar selam kzm 7.5 aylık 2 gecedir aglayarak uyanıyor ama nasıl bir aglama sankı bir yerini kopardılar o sekilde ve yarım saat hıc susmadan devm ediyor bu sekilde 2 dısı patladı hala hıc bu sekilde aglamastı aksilik gbı birde gozlerınde capaklanma oldu basına gelen var mı dısten dolaymı aglıyor yoksa baska Br derdimi var patlayan dıs hala agrı yapar mı