seheriko canım merhaba. Kaka olayında bende çok zorlandım. Bi gün beraber ebebeğe gittik klozet adaptörlerine baktırdım (ki oğlumun lazımlığı vardı birde klozet üstüne koyulanlardan denemek istedim) annecim hangisini istersin alalım kakanı yap çok eğlenceli olur dedim beğendi birini. Sonra hadi sevdiğin bi oyuncakta alalım kakanı yaptıktan sonra sana vereceğim dedim. Neyse eve gittik oyuncağı vermedim ama; kakanı yaptığın zaman ödül olarak vereceğim dedim çok hevesliydi çok sevdiği uzaktan kumandalı arabayı almıştı çünkü. Ben kakası gelmeden defalarca klozet adaptörünü klozete koyup heveslendirdim ya benim olsun ne olur çok güzel vs dedim babası babaannesi vs aynı şeyi yaptılar hadi ver biz yapalım bu çok güzel diye😂 oğlum da hayır o benim dedi. Kakası geldi anne kakam geldi bez tak dedi ,ama bez takarsak arabanı veremem çünkü kakanı yaptığın zaman vereceğim dedim. Hadi koş lazımlığını koyalım öyle yap ben ellerini tutucam yanında oturucam dedim elime de arabayı aldım hadi gel yap ki arabayı vereceğim dedim gittik oturdu biraz direndi kaldırmadım konuşa konuşa rahatlatmaya çalıştım hadi yap ki hemen arabayı sürelim dedim bi baktım ses geldi o an yaptı. Korkacak birşey yok gördün mü bizde kakamızı burada yapıyoruz sende büyüdün burda yapmalısın dedim ve yapış o yapış alıştı o şekilde.