Sevgili anneler haftaya doğum iznim bitiyor ve bebeğim henüz 4 ay 1 haftalık morel motivasyon açısından çok kötüyüm onu bırakmak zorunda kaldığım için annem bakıcak bu süreçte sizlerinde yaşadığı bi durum muydu bu yaşayanları tecrübe ve fikirlerini bekliyorum 💕