gmzerdgn ben 2 kızdada bunları yaşadım ve kızlarımın ikiside akıllarına geldiğinde derin iç çekişleri sessiz ağlamaları hele 2.kızımın gece yarısı uyanıp ablasına saldırdığı sahneleri görünce psikolojilerinin ne kdr bozulabileceğini tahmin edebiliyorum. Kısa bi dönem ama olsun. Yinede bebeklerimiz değerli emzik emiyosa emsin illa ki bırakacak. Zorla bıraktırma hiç tavsiye etmeyeceğim bişey.