tuananilmoms bu gerçekten işe yarıyor. 4-5 di sarımsak ezilip yarım çay bardağı kadar zeytinyağının içine katılıyor. 5-6 damla kadar da çörek otu yağı ekleniyor( özellikle öksürük olanlar için eklenmesi gerekiyormuş). 4-5 saat kadar bekletilip gece yatmadan önce ayakların altına sürülüyor üstüne de çorap giyiyorsunuz. Yalnız sarımsakları sürmeyin ayağınıza birkaç kişide alerjik reaksiyon yapmış tüm gece çoraplarla kapalı kaldığı için muhtemelen. Ben 22 aylık kızıma daha geçen hafta yaptım faydasını ilk günden Bile gördük. Buzdolabında da 1 yıl kadar Saklabildiğini belirtmişler bilginize. Şifa olsun inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻