Kızlar ya benim oğlum 26 aylık ama gece 2-3 defa bir tam suluk su içiyor haliyle bezi de sabah hep dolu oluyor, gündüz de sıvı alımı çok bezi çok doluyor gündüz bezini çekiştiriyor çıkarmaya çalışıyor rahatsız ediyor bez artık ama sinyal yok kaka yaptığını ben fark edip hadi oğlum yıkayalım dediğim de gidiyor ama yapsa oturuyor oynuyor aynı devam ediyor banyoda bekletiyorum hadi çişini de hap diye geliyor oturma odasının ortasına çişini yapıyor 🤔 Daha hazır değil diye düşünüyorum ama tavsiyeleriniz varsa dinlemek isterim 😊