Nrglkrm Merhaba arkadaşlar, bebeğim 2 3 gündür fazla bir şekilde horluyor normal büyük insan gibi, hırıltıda başladı, serum fizyolojik ile temizledim burnu temiz, pazartesi hastaneye götüreceğiz ama başına böyle birşey gelen oldu mu acaba.